Tjugofjärde Januari

Hej på er alla fina! ♥

Jag har jobbat hela helgen och igår, så idag är jag ledig och det var så himla härligt att kunna fortsätta sova imorse och inte behöva kliva upp. Jag är helt slut på i min kropp, skulle behöva sova några timmar till men vill ju såklart inte sova bort min lediga dag. Ska bara ladda färdigt min telefon och sedan ska jag bege mig ut på en promenad. Härligt!

 Jag vill att den här veckan ska gå snabbt, för vi ska nämligen på IKEA i helgen. Vi behöver en fin byrå till alla bebiskläder och nya köksstolar. Sedan kommer vi nog handla en massa annat också, brukar bli så ;)

Nu ska jag vila en stund innan det är dags för promenad. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0