Tolfte Januari

Hej på er mina fina läsare ♥

Jag har precis ätit lite lunch och druckit en latte macchiato, super gott! Min rygg känns lite bättre nu, tack och lov. Inte helt hundra, men bättre än igår. Får försöka ta det lugnt ikväll på jobbet och lyfta så rätt och lite som det går, så det inte blir värre. En fråga till er som är/varit gravida, har/hade ni också problem med ryggen? Jag har riktigt ont i svanken, har ett tryck där hela tiden.

Idag ska jag dammsuga här hemma, när vi dansade ut julen tidigare i veckan storstädade jag, så det slipper jag idag. Skönt! Sedan ska jag bara vila tills jag ska på jobbet halv fyra. Men nu ska jag roa mig med att kolla in Ikea's hemsida, längtar i vansinne till vi ska åka dit och handla en massa bebis saker ♥

Hoppas ni får en helt underbar torsdag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jobbigt för dig! Du får hoppas på att det bara varar under en kort period.. Jag har fått olika krämpor, i olika korta perioder. typ varat nån vecka eller två.

2012-01-13 @ 13:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0