Trettionde Januari

Hej på er mina fina läsare!

Snart är Januari månad över också, tiden går så himla snabbt och jag är redan i vecka 21 ♥ Tyckte nyss jag var i vecka 10 och vi var på första besöket hos barnmorskan. Så himla härligt att tiden går lite snabbare, fast jag gissar på att det inte kommer gå fullt lika snabbt hela tiden ;) Magen växer så det knakar, har redan blivit stor och den börjar mer och mer ta form och bli en riktig gravidmage. Mysigt! Fast jag måste väl erkänna att man känner sig inte riktigt som den sexigaste i världen utan mest svullen överallt. Tur att jag har världens finaste vid min sida som får mig att känna mig vacker ändå. Älskade Peder!

Idag jobbade jag till klockan tre, även fast vi sov hela dagen igår så var jag så himla trött imorse när väckaren ringde. Men jag överlevde dagen tack vare mina underbara arbetskamrater! Direkt jag kom hem påbörjade jag middagen, gjorde en gratäng med pasta, wokgrönsaker, bacon och ost. Hur gott som helst! Efter middagen skulle vi bara lägga oss i sängen och se lite film, men vi slocknade båda två och vaknade kring halv sju. Så nu har vi duschat och jag har badat rejält i body lotion för min kropp håller på att torka ut. Får alltid så himla torr hud på vintern och jag har kliat min rygg så mycket att jag fått små sår. Icket bra :/

Imorgon jobbar jag till halv två, skönt med en kort dag för att sedan ha en ledig dag mitt i veckan! Ska ta en promenad direkt jag slutar imorgon, det är faktiskt inte det lättaste att dra sig ut på en timmes promenad varenda dag när man är så himla slut på efter jobbet. All min energi går åt på jobbet så på min lediga tid tar jag alla chanser jag får och sover.

Nu ska jag kramas med min fina och sedan ska vi se några avsnitt av House innan vi somnar. Godnatt! ♥


Min fina gjorde ett hjärta på min efterrätt för någon vecka sedan, världens bästa

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja tro aldrig man ha sett fram emot juni så mycke som i år ;) Va dukti du är som är ute och rör på dig, själv så ha ja int rört mig många meter sedan "plusset" haha. Kom ju å få en chock första gången man ska ut med barnvagnen ;)

2012-01-30 @ 21:01:32
URL: http://johansson1986.blogg.se/
Postat av: Frida

Imorgon har jag gått 33 fulla veckor & om jag ska vara ärlig så tycker jag hittills att tiden efter ultraljudet bara har gått fortare & fortare. Jag väntar mig att den ska börja seka sig nu när det inte håller på att vara så många veckor kvar, men tiden rinner fortfarande iväg mellan mina fingrar. Men det gör inget! ;)



Vad duktig du är som motionerar en timme varje dag .. Det skulle jag verkligen behöva, men jag orkar inte! :)



Önskar er all lycka & hoppas du får må bra!

Kram / Gammelgrannen

2012-01-31 @ 06:15:12
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0