Vårat Mirakel ♥

 
På första bilden ligger bebis med huvudet nedåt och rumpan i vädret, på andra bilden ser man att ansiktet är mot kameran och så lillhanden och lillfoten ♥

Jag kan inte sluta titta på dessa fantastiska bilder. Nu på morgonen har vi varit på vårat första ultraljud och inga ord kan beskriva vilken lycka jag känner just nu. Att få se vårat lilla pyre sparka, boxas, vända och vrida på sig var det största jag någonsin varit med om ♥

Våran älskade lilla bebis växer som den ska och allting såg så bra ut. Vilken lättnad det var att äntligen få höra det, att han/hon lever. Det var min största rädsla, att vi skulle komma på ultraljudet och så skulle det lilla hjärtat inte slå. Men nu var det inte så, så nu kan vi andas ut. Vilken underbar känsla.

Jag kan helt ärligt säga att jag är världens lyckligaste just nu. Jag har ett litet pyre inom mig som växer, som jag har skapat med min livskamrat, stora kärlek och bästa vän. Vi ska bli en liten familj. Vi två ska bli tre. Det här är verkligen meningen med livet, det här är äkta lycka!


Kommentarer
Postat av: diana

myys!! :)

2012-01-17 @ 10:20:51
Postat av: cicci

Åh så mysigt, ja de känns verkligen mer på riktigt när man fått sen den lilla/lille i magen :)

2012-01-18 @ 15:16:39
URL: http://psissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0