Dop planer

Den 29 September ska våran fina lilla prins döpas i Margaretha kyrkan. Där är jag och mina bröder döpta, våra föräldrar gifte sig där och den dagen vi ska gifta oss kommer det förhoppningsvis också blir där  Den kyrkan är så himla vacker, på alla sätt.
 
Jag sitter och kollar på internet efter allt möjligt som man kan använda sig av. Tips på dukningar, cupcakes dekorationer, tårtdekorationer, servetter och inbjudningskort. Ska beställa efter servetter med Elvin's namn på och datumet för dopet. Så himla kul att planera! Och vad jag längtar, den dagen kommer verkligen bli ett minne för livet.
 
Jag tycker det är så himla speciellt med såna tillställningar. En hel dag med våra familjer och närmsta vänner, kan inte bli bättre än så
 
Bilderna är lånade från google.se
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0