Första Juli

Hej på er alla fina ♥

Idag vid lunch packade vi in oss i bilen och åkte till Tjäl, det var ett bra tag sedan vi var där så det var riktigt kul att komma dit även om det bara var för några timmar. Vi hälsade på Elvin's farfar, farbröder, gammelfarmor och så min fina's farbror med familj. Alla var helt sålda på Elvin och det var riktigt kul att dom fick träffa honom. På hemvägen stannade vi av i Åsele så Elvin fick träffa sin farmor och faster. Underbar dag! :)

Imorgon börjar min fina jobba igen efter två veckors ledighet. Det betyder att jag och Elvin ska vara ensamma en hel dag för första gången, känns lite spännande! Tvivlar inte en sekund på att det kommer gå jättebra, men lite pirrigt är det allt. Men tryggt känns det iallafall att Peder jobbar i stan och är inte långt borta ifall det skulle vara något :)

Nu har jag precis gett lillprinsen mat och nu ligger han här bredvid mig i sängen, sparkar med benen och låter för fullt. Han ser så nöjd och glad ut. Världens finaste

 
 
 
Kommentarer
Postat av: Micaela

Känns super o få 90 kvadrat!:) Storgatan, stort grått hus på en kulle innan elkjedjan, om du förstår? :)
Hoppas allt går fint för er! Kram

2012-07-02 @ 23:43:33
Postat av: Micaela

Härligt!! jo allt är super nu! kanske inte vädret men...kram

2012-07-03 @ 14:19:58
URL: http://micaelablom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0