Fyra veckor av oändlig lycka

Imorgon är det en hel månad sedan som vi fick träffa våran fina Elvin för första gången. Jag sitter här och tänker på hur rik jag känner mig. Vilken otrolig gåva det är att få barn. Jag visste inte att man kunde känna såhär starkt för en annan människa, det nästan värker i hela kroppen när jag tänker på hur mycket Elvin betyder för mig och hur han har förändrat mitt liv till det positiva. Jag har fått en helt annan syn på livet. Plötsligt är allt så viktigt och jag känner mig starkare än någonsin. Jag kollar på honom, han kollar på mig och jag smälter inombords. Mitt hjärta slår dubbla slag. Vi har skapat det här lilla livet, jag och min stora kärlek. Vi ska få följa honom genom livet och se honom växa upp. Jag ser framemot varenda stund som vi kommer få tillsammans. Att bilda familj är verkligen meningen med livet

Älskade lilla skatt, du är det bästa som hänt oss och vi älskar dig så fruktansvärt mycket!

 
Kommentarer
Postat av: Elin - mamma till Jasper & pyret i magen

Han är då så fin så! :)

2012-07-14 @ 00:04:24
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0