Ibland blir det lite för mycket

Ikväll har jag varit riktigt deppig och jag känner mig fortfarande ganska nere. Tankarna blir lite för många och då faller jag isär. Många tankar handlar nog mest om min fina Pappa. Varför får han inte vara här nere på jorden och njuta av världens finaste lilla prins? Allt det fantastiska som vi får uppleva varenda dag, vill jag att han också ska få se och uppleva. Elvin vill ju träffa sin fina morfar och jag är väldigt säker på att Pappa skulle göra vad som helst för att få hålla honom, gosa och busa med honom. Saknaden är enorm
 
Jag försöker trycka undan dom jobbiga tankarna men ibland går det bara inte. Jag försöker tänka att han alltid är med på något sätt ändå och att han vakar över oss alla, hela tiden, varje dag. Pappa jag älskar dig, obeskrivligt mycket!
 
 
Kommentarer
Postat av: Elin-mamma till Jasper & Axel

Stackare, finns inte ord i hur mycket jag tycker synd om dig.. Förstår att du vill ha pappa/morfar nere på jorden. Synd att man inte kunde trolla!

Tack så mkt för grattishälsningen :) Äntligen kom han ;)

2012-07-27 @ 11:41:02
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0