Nionde Juli

Hej på er alla fina ♥
Jag känner mig på riktigt bra humör just nu! Solen har visat sig i flera dagar, min fina har fått semester och inatt gav Elvin oss flera timmars sömn. Så härligt. Jag somnar varje kväll och vaknar varenda morgon till ljudet av mina två älsklingar's andetag. Tryggare och mysigare än så kan det inte bli.
 
Vi har inga som helst planer för dessa veckor som min fina är hemma med oss, vi ska bara njuta och umgås med varandra. Imorgon ska vi åka till Tjäl och fira Elvin's farfar som fyller år, mysigt med en liten snabbvisit. Sedan på torsdag är det dags för ett BVC besök igen och se hur lillhjärtat växer. Han blir en hel månad på torsdag, var det hela fyra veckor sedan vi fick träffa honom för första gången!? Tiden går så snabbt!
 
Nu ska vi mysa ned oss i soffan och se några avsnitt av Ghost Whisperer. Hoppas ni mår bra! Kram
 
 
Kommentarer
Postat av: Bella - med mini i magen

Så stilig han är hehe :) ja tänk att han redan är en månad snart, jag kan tänka mig att dagarna går fort man får passa på och njuta. Vad skönt att din pojkvän har semester så ni får umgås alla tre :) kram

2012-07-10 @ 21:46:41
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0