Sextonde Juli

Hej på er alla fina
 
Solen skiner ute och jag känner mig på riktigt bra humör! Elvin ligger här bredvid och sover så sött, det är ju så mysigt att höra hans små andetag. Ett ljud som jag skulle kunna lyssna på i evigheter.
 
Idag har vi varit på socialförvaltningen och min fina har fått bekräfta att han är pappa till Elvin. Tog en hel månad för oss att ta oss dit, men nu är det gjort. Efter att vi varit där så åkte jag till Emmoth's studio och bokade en tatueringstid i September. Har velat fram och tillbaka länge nu om vad jag ska göra, men nu har jag bestämt att det blir ytterligare en minnestatuering efter min pappa! Vet precis hur jag vill ha den och var den ska sitta, så nu längtar jag jättemycket och hoppas att tiden går riktigt snabbt.
 
Nu börjar Elvin vakna så jag ska ge honom mat och sedan påbörja dagens middag. Hoppas ni mår bra! Kram på er
 
Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo det är fantastiskt att man kan älska någon på det sättet :)

2012-07-16 @ 16:47:35
URL: http://jessicaelisa.blogg.se
Postat av: Elin-mamma till Jasper & pyret i magen

Jo, nu är de bara 2 dagar kvar till BF, men jag känner mig 100% säker på att den kommer nästan vecka :)

Men de får ju gärna sätta igång snart så man får gosa lillasyskon och få tillbaka sin kropp ! ;D

Kramar

2012-07-16 @ 19:55:53
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0