Tjugoandra Juli

Hej på er alla fina
Idag öser regnet ned utanför, jättetråkigt att det ska vara så dåligt väder hela tiden. Jag längtar verkligen efter sol och värme, som tur är finns det ju solarium som man kan nyttja ibland så man iallafall får lite färg i sommar. Jag tänkte på det, jag är ledig hela sommaren och så är det kanske den sämsta sommaren hitills. Haha! Får se till att planera nästa barn lika bra som fina Elvin och hoppas på bättre väder då ;)
 
Men trots regnet så har jag och lilla hjärtat varit ute på en lång promenad idag, höll ett riktigt bra tempo hela tiden så jag var genomblöt av svett när jag kom hem igen. Så härligt med motion! Efter promenaden gick jag förbi Mamma och där har jag varit hela eftermiddagen. Drack en god latté, surrade i massor och blev bjuden på kasslersallad imorgon. Lyx!
 
Nu ska vi strax äta middag tillsammans med Marcus och Malin, det blir hemmagjorda hamburgare. Gott! Ikväll har vi inga planer alls, kanske åker vi upp en sväng till Sidberg eller så stannar vi hemma och bara tar det lugnt.
 
Kram på er!
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: mormor

Är så glad att jag får dela tid med er och att ni bara "ramlar" in det är LYX och RIKEDOM <3 mormormys<3

2012-07-22 @ 16:19:42
Postat av: Elin- Mamma till Jasper och Pyret i magen

Ja, du har ju så rätt så ! :) Absolut, snart är den här och de är värt all väntan i världen :) kram på dig

2012-07-22 @ 18:40:40
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Ja denna sommar lyser solen med sin frånvaro! =)

Vilken mysig blogg du har! =)

Kram!

2012-07-22 @ 19:21:06
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: Renata

Så hurtig du är redan! Hur är det med fogarna då? Känner du av nåt?
Kram

2012-07-22 @ 23:03:51
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0