Tjugofemte Juli

Hej på er
Idag har jag varit riktigt utvilad. Elvin somnade halv tolv igår och sov till halv sju imorse, så fruktansvärt härligt med så många timmars sömn! Kände mig på riktigt bra humör när jag vaknade, nästan så jag skuttade upp när han ville ha mat.
 
Idag har vi varit i Tjäl hela dagen, umgåtts med Peder's fina familj. Vi fick oss en jättegod lunch hos svärmor och så spenderade vi våran dag hos Elvin's gammelfarmor Valborg. Där bjöds det på gott fika och hon myste massor med Elvin. Så härligt att se dom tillsammans och glädjen i hennes ögon när hon ser honom går inte att beskriva med ord. Det är så fint att se.
 
Ikväll har vi ätit en god kycklingsallad och gått en mysig kvällspromenad. Nu ska jag ta mig en varm dusch och sedan krypa ned i sängen bredvid mina fina pojkar.
 
 
Kommentarer
Postat av: Jessica

Nä det är väldigt magiskt! :) Jo det är trevligt att komma bort någon dag ibland! :)

Skönt med en sådan bra natt, hoppas att det håller i sig och att han får sova gott utan ont i magen och sånt som annars kan krångla i den åldern! :)

2012-07-26 @ 14:39:28
URL: http://jessicaelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0