Tjugonde Juli

Hej på er alla fina
Natten har varit riktigt bra så jag känner mig på jättebra humör. Tänk att så lite kan göra så mycket. Jag känner mig utvilad och sitter just nu och laddar för en lång promenad. Har hunnit stöka undan lite nu på morgonen medans Elvin legat och 'pratat' i babysittern. Måste ju vara världens bästa uppfinning! Så nöjd och glad han är när han sitter i den. Och när jag hade diskat undan så märker jag att han somnat, fina lillprinsen
 
Dagens planer är att motionera, sola, träffa finaste Linnéa och ikväll är vi bjudna på middag hemma hos mamma. Lyx! Känns helt underbart att det är fredag idag, att min fina har ytterligare en veckas semster, att vi får mycket tid tillsammans. Min älskade lilla familj!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Ereeka - 20årig mamma till Jasmine ♥

Svar; Tack så mycket! Det är iPhone-bilder ;)

Det är så mysigt att ha bebisen sådär som på din bild i det här i lägget! Jasmine gillar inte längre att vara så :/
Hon vill bara stå :P

2012-07-22 @ 10:17:49
URL: http://ereeka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0