Tjugotredje Juli

Godmorgon på er alla fina!
Här hemma klev vi upp bara för en stund sedan, så härligt att ligga och dra sig lite. Min fina har precis åkt till Åsele fram och åter och Elvin ligger i babysittern och kollar på tvn. Han är ju bara för go, ligger och gör sina läten som bara han kan och jag blir lika glad varenda gång. Våran fina son. 
 
På en stund ska jag och Elvin gå ut på en lång promenad tillsammans med Mamma. Har laddat ned en ny app på telefonen, Runkeeper. Den mäter hur länge man går, hur långt och hur många kalorier man bränner. Så den används vid varje motionsrunda och jag tycker att den är jättebra. Nu är jag inte så inne på hur många kalorier man bränner, utan ser mest på tiden och hur många kilometer promenaderna blir. Kul att veta!
 
Hoppas ni får en underbar start på veckan! Kram på er
 
Kommentarer
Postat av: Jennica

sv: tänkte bara så att ingen använder och utnyttjar ditt personnummer, finns sånt folk överallt! :)

2012-07-23 @ 12:12:30
URL: http://mammajennica.blogg.se
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Vilken bra app! Den får jag kika in... Tack för tipset! Duktig du är som rör dig så mycket!
Inspirerande! =)
Kram!

2012-07-23 @ 12:51:07
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: Erika - Mamma Till Tino & Gravid

Tack fina du! Och vilken underbar söt son ni har!

Hoppas att ni har haft en toppen dag! Kram

2012-07-23 @ 15:05:45
URL: http://Eeaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0