Tredje Juli

 
Hej på er alla fina
Elvin har sovit riktigt bra inatt och det känns helt underbart. Han somnade halv tolv, vaknade halv tre, somnade om till halv sex och nu ligger han och sover igen. Ska passa på att lägga mig ned och vila jag med på en liten stund. Känner mig dock ganska utvilad redan med tanke på att han inte sovit såhär bra sedan han föddes. Dom flesta nätter har han legat vaken till fyra på mornarna för att han inte riktigt kunnat komma till ro, men nu så. Får hoppas att detta håller i sig! :)
 
Senare idag ska vi ta oss en lång promenad, just nu skiner solen och förhoppningsvis vill den vara framme hela dagen. Är ju så mycket roligare att promenera när det är fint väder och så hoppas jag att jag får lite färg på kroppen!
 
Ikväll kommer mina fina vänner Frida och Linnéa hit, ska bli så kul att få rå om dom en stund Hoppas Elvin vill vara vaken en liiiiten stund iallafall så dom får se honom i ett annat tillstånd än sovandes ;)
 
Hoppas ni får en helt underbar tisdag! Kram på er
Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Vilken sötnos :) Åh vad man längtar tillbaka till den där pluttebebistiden när man ser sådana små :)

Svar: Tack :) Det är så skönt att äntligen vara igång igen. Men dagens cirkelträning var inte så härlig ;) Trodde jag skulle behöva spy när jag var klar!

2012-07-03 @ 12:33:47
URL: http://mammacherie.se
Postat av: Jessica

Jag håller med dig, det tog ett bra tag innan jag förstod att det var min, haha :)

Skönt med en bra natt och det blir bara bättre och bättre desto äldre dom blir! ;)

2012-07-03 @ 19:30:59
URL: http://jessicaelisa.blogg.se
Postat av: Frida

Vilken fin header du har gjort! Vad använder du för program? :)

2012-07-03 @ 21:51:33
URL: http://friiiiiiida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0