Trettioförsta Juli

Hej på er alla fina
Ikväll har vi varit och hälsat på min kusin Sofia, hennes Martin och deras två döttrar. Deras minsta Adell är född ungefär en månad efter våran Elvin. Hon var så söt och så himla liten! Så kul att äntligen få träffa dom och umgås med andra som har barn i samma ålder :)
 
Jag har sån energi. Skulle kunna springa flera mil! Hann inte promenera så långt idag förrän regnet började ösa ned, det regnade så himla mycket att det såg ut som jag duschat med kläderna på när vi var hemma igen. Hoppas på bättre väder imorgon så jag kan gå en längre sträcka!
 
Känner mig lite extra tacksam idag. Tacksam över att jag har en frisk son, en helt underbar familj och fina vänner. Tack för att ni alla finns
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0