Trettionde Juli

Hej på er alla fina 
Idag klev jag och Elvin upp halv tolv, så underbart att få sova ut! Han vaknade kring åtta och ville ha mat och efter att han hade ätit fick han somna bredvid mig i sängen. Han sover bra i vaggan men det märks att han känner sig så trygg när han får sova i våran säng, han slappnar av och somnar direkt. Sedan har han en mamma och pappa som älskar att ha honom nära sig, så han får gärna sova bredvid oss!
 
Idag började min fina jobba efter tre veckors semster. Vi har haft sån himla tur att han fått vara hemma så länge. Först dom tio dagarna efter att Elvin fötts, sedan jobbade han bara en vecka och fick sedan semester. Det har varit guld värt att vi fått vara tillsammans och njutit av första tiden med fina Elvin.
 
Dagens planer är en lång promenad, städa upp lite här hemma, laga middag till min fina kommer hem och ikväll får vi besök. Trevligt! :) Hoppas ni alla får en underbar start på veckan.
 
Lillprinsen imorse
 
Kommentarer
Postat av: Erika - Mamma Till Tino & Gravid

Här är allt bara bra. Tiden bara springer iväg!

har ni haft en bra helg?
Kram

2012-07-30 @ 20:18:10
URL: http://Eeaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0