Trettonde Juli

Hej på er
Imorse gav Elvin oss lite sovmorgon, så härligt! Han har börjat sova så mycket bättre om nätterna och är mer vaken på dagarna, kan tala om att det är riktigt skönt att inte behöva sitta vaken till fyra om mornarna. När vi klivit upp gjorde min fina lunch till oss, vi såg några avsnitt Ghost Whisperer och sedan begav vi oss ut i regnet tillsammans med Malin! Vi blev väldigt blöta men det vare värt. Efter promenaden så åkte vi på Sun Tan och solade tjugo minuter, när det är grått och trist ute får man faktiskt fuska ;) Jag halv somnade medans jag låg där, så härligt att kunna slappna av ordentligt i varenda muskel och bara njuta.
 
Imorgon åker vi till Övik tillsammans med Marcus och Malin för att hälsa på vår fina släkt. Det blir första gången dom får träffa Elvin så det ska bli riktigt roligt. Och så skönt att komma iväg lite, även om det bara blir över dagen! Ska bli så underbart att få krama om min fina mormor, morfar och moster igen. Som jag har saknat dom.
 
Hoppas ni har haft en helt underbar dag. Kram på er!

 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0