Åtta dagar kvar till BF ♥

Det känns verkligen som att det var igår vi fick reda på att vi nu i Juni skulle bli tre  Tiden har gått så snabbt, min graviditet har verkligen flygit förbi även om jag haft mycket värk och haft det ganska jobbigt till och från. Nu är det endast åtta dagar till pyret är beräknad och vill h*n inte komma ut före det så kommer vi vara en liten familj inom två veckor, från och med då. Så fantastiskt. Det bara pirrar i magen när jag tänker på det. Snart har vi vårat lilla mirakel hos oss, snart får vi ligga i flera timmar och bara kolla på det finaste vi har. Åh vad jag längtar!

Att bilda familj är verkligen det största som finns, jag är så himla lycklig!


Kommentarer
Postat av: Pallan

Va spännande! :D Inte alls långt kvar!!

2012-06-11 @ 15:43:29
URL: http://pallan.blogg.se/
Postat av: mamma

Håll igen till dess också så jag hinner hem ;) <3

2012-06-11 @ 19:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0