Andra Mars

Hej på er mina fina läsare! ♥

Jag har verkligen inte sovit gott inatt, vaknat flera gånger och varenda gång jag måste ta mig upp på toan så känns det som att min rygg ska gå sönder. Inte skönt alls. Jag har kramper och obegag i mina ben, det är inte bara vaderna utan värk i rumpan och ned. Men det hjälper att sträcka ut musklerna och det är ju bra! Vaknade klockan sju när min fina åkte på jobbet och kunde inte somna om, så jag steg upp och åt lite frukost och efter det somnade jag om till klockan tio. Hur härligt som helst, nu ska jag äta lite lunch och göra mig klar för dagens bestyr!

Först ska jag ta mig en promenad, solen skiner men det ser ut att blåsa ganska mycket så jag får nog gå i ganska lugn takt. Igår kväll när jag promenerade höll jag på att halka flera gånger, nu när det tinar ute så är det ju nästan bara is på vägarna. Men jag bara mååååste ut, blir så glad när solen är framme så jag vill passa på att vara ute mycket då :) Sedan ska jag hem och göra mig klar för att åka på stan och gå på marknaden med min älskade Mamma. Längtar mest efter godisremmar och munkar, så gott!;) Ska även hämta ut bebiskläderna som vi beställde från KappAhl för några dagar sedan och så ska jag gå in på Leksaksgrottan och se om dom har några saker kvar. Gissar på att det kommer eka ganska tomt, men värt att kolla iallafall! :)

Hoppas ni får en fin fredag och att ni mår super! Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0