Artonde Mars

Vi har haft en lugn och skön helg, precis som vi vill ha det. Jag har umgåtts med mina favoritgrabbar (min fina och min storebror Marcus) mestadels av helgen. Idag när dom såg hockey här hemma lyxade jag till det och gjorde hemgjord pizza till dom. En pizza med banan, ananas och curry. Sedan en pizza med mozarella och soltorkade tomater. Det blev så gott och så uppskattat!

Idag blev vi bjudna på våfflor hos Mamma och efter det promenerade jag med Mia och Malin i det härliga vädret. Som vanligt så råkade jag motionera mer än en halvtimme (som läkaren rekomenderat) så när jag kom hem var jag alldeles slut på och ryggen gjorde så ont. Men nu känns det mycket bättre, efter ett varmt bad och lite vila. Får se till att promenera en kortare sträcka imorgon. Längtar så tills mina badkläder kommer så jag och Malin kan ta tag i simningen, det borde ju vara superbra träning när man är gravid. Både bra träning för hela kroppen och så är det ju så himla härligt att simma också.

Jag har även fått mysa med min älskade bror's son i helgen. Idag när vi var hos Mamma så sov han i min famn länge och jag kunde inte sluta titta och lukta på honom. Han är så himla fin. Det börjar faktiskt blir mer och mer verkligt att vi snart har vårat eget lilla pyre hos oss. Den dagen är så efterlängtad och jag längtar ju inte precis mindre när jag får hålla i älskade Oliver ♥

Hoppas ni har haft en underbar helg, kram på er! 

 
 

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Elsa och lillebror i magen

Ja men eller hur? Hihi man blir så jäkla stor. Ska jag kissa så sitter magen på låren och är i vägen ;)

2012-03-18 @ 20:33:38
URL: http://Http://allgren.blogg.se
Postat av: Sandra, Colins mamma

Så söt! Låter som ni haft en trevlig helg.

2012-03-18 @ 22:39:57
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Renata - gravid v. 31

Vilken liten sötnos! Igår var jag och gosade med min systerdotter som är två veckor... Man längtar ju såå efter sin egna lilla bebis! Snart snart

2012-03-19 @ 11:09:49
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Så härligt med en lugn helg. Det kan nog behövas, för sen när bebis kommer så blir det nog fullt upp ;)

Vi försöker ha så många lediga och lugna helger som möjligt nu. Idag är det bara 2 månader kvar till BF :)

2012-03-19 @ 11:22:03
URL: http://sannaerikakarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0