Fjärde Mars

Hej på er mina fina läsare! ♥

Då var det söndag igen och jag tycker inte alls om att helgerna bara flyger förbi! Känns som att jag nyss slutade jobba och fick ta helg och så ringer väcker 06:00 imorgonbitti igen. Inte härligt! Men helgen har iallafall varit lugn och skön, mysig på alla sätt och vis! I fredags gick jag på marknaden med Mamma, köpte mer saker inne på affärerna än på marknaden så vi blev inte så länge på stan. Mamma bjöd oss på middag på kvällen och där spenderade vi även våran fredagkväll. Igår fick vi oss en sovmorgon tillsammans, så mysigt. Sedan åkte vi till Tjäl, eller först stannade vi av hos min fina's mormor i Älgsjö och det var himla trevligt. Min fina svärmor var där också, vi surrade en bra stund om graviditeten och det känns så kul att fler längtar efter lillpyret!!:)

Igårkväll såg vi Melodifestivalen hos min fina's farmor, åh vad jag tycker om henne! Goare och sötare människa finns bara inte. Sedan när det var slut gick vi hem igen och såg film. Imorse sov vi ut och sedan åt vi frukost framför Vasaloppet, min älskade storebror Marcus åkte och jag är så himla stolt över honom! Vasaloppet är ju nio mil och han åkte på tiden 6 timmar och 31 minuter. Det är så fruktansvärt bra gjort och jag är så glad att jag bara vill krama honom ♥

Idag har vi hunnit med en skotertur, det var så himla fint väder ute så vi var bara tvungen att bege oss ut. Vi var säkert ute i två timmar och bara åkte skoter, bara jag och min älskling, så mysigt. Och nu har vi landat i soffan och här tänker jag nog spenderna min kväll, min svank känns inte riktigt hundra så jag ska ta mig ett varmt bad strax och hoppas att det blir lite bättre.

Hoppas ni haft en lika härlig helg som jag har haft! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Elsa o lillebror i magen

Man kan få ett bälte av sjukgymnaster som håller "ihop" fogarna. Prata med din bm. Men jag hoppas att det inte är det för dig. :/ vet inget annat som lindrar tyvärr

2012-03-04 @ 18:36:33
URL: http://Http://allgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0