Härliga fredag

Det har verkligen varit full rulle hela dagen och jag måste erkänna att det känns i min rygg nu när jag landat hemma i soffan. Jisses vad ont jag har just nu. Ska ta mig ett varmt bad och smörja in min rygg med Linnex. Det hjälper alltid för stunden!

Besöket hos läkaren gick bra, jag blev (som jag trodde) sjukskriven i en vecka till och börja med. Han sa att det är helt normalt att jag har såhär ont, med tanke på att min kropp inte är van den här vikten och ju mer bebis växer desto större påfrestning blir det på min kropp. Och han sa även att med mitt tunga yrke är det svårt att göra något annat än att bli just sjukskriven, eftersom jag inte kan ändra på mina arbetsuppgifter. Det känns såklart supertrist att inte kunna jobba, men nu ska jag försöka vila i massor och bara ta hand om mig själv. Jag har kört slut på mig helt enkelt och nu ska jag endast tänka på mig själv och lilla pyret, våran älskade lilla bebis som sparkar som bara den just nu, mys! ♥

Har även hunnit vara på jobbet en sväng och pratat med chefen, hälsat på Mia och lilla Oliver, fikat på Lilla Bageriet med Mamma och Marcus, varit en sväng upp till finaste farmor och farfar och köpt hårfärg! Så jag har hunnit med mycket idag. Nu ska jag alldeles strax påbörja middagen och vänta på att min fina ska komma hem från jobbet. Ikväll blir det bara en massa mys, ska inte röra mig ur fläcken utan bara kraaamas. Precis som en fredagskväll ska vara! :)

Hoppas ni haft en bra dag. Kram på er!





Kommentarer
Postat av: Renata

Hoppas ryggen känns bättre snart men du, jag tror inte man kan använda voltaren när man är gravid! Kolla upp det :)



Kram

2012-03-09 @ 17:01:47
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0