Härliga torsdag

Jag har hunnit mycket idag, trots min långa powernap mitt på dagen! Slocknade direkt jag la mig i sängen, jag skulle bara sova en halvtimme men råkade vakna två timmar senare. Då påbörjade jag städningen lite lätt och så lagade jag middagen som blev klar lagom tills min fina kom hem från jobbet. Efter vi ätit tog jag tag i diskberget som vi lyckats skapa under två dagar, haha! Förstår inte varför vi aldrig lär oss att diska undan direkt, skönt att vi snart ska köpa en diskmaskin.

När vi städat lägenheten tog jag mig en promenad, har alltid som mål att gå en timme varje dag men idag blev det bara fyrtio minuter. Min svank fick plågas som tusan, så jag nöjde mig så. På hemvägen svängde jag förbi Joakim, Mia och lilla Oliver! :) Fick mig kaffe och vi surrade en bra stund, Oliver sov så gott i min famn och det var så himla mysigt.
Älskar lilla Oliver, han är så fin!!



Jag behöver kanske inte skriva att jag längtar ännu mer efter vårat lilla pyre när jag har Oliver i min famn! Vilken längtan, har aldrig någonsin känt såhär förut. Jag är världens lyckligaste som får chansen att bilda familj med den finaste människan som finns, min älskade Peder som kommer bli världens bästa Pappa!! ♥

Kommentarer
Postat av: mia

Jag förstår att du längtar=) De ska bli spännande och se vad de blir för nå=)

De är verkligen en fin bild på Lille Oliver<3



Och Oliver Älskar sin Faster <3

2012-03-07 @ 09:32:49
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0