Jobbat 7 - 21

Det enda jag har gjort idag är att jag jobbat och sovit en halvtimme mitt på dagen. Hade en timmes rast mellan arbetspassen och det känns verkligen i min kropp nu att jag jobbat exakt hela dagen. Men så är det när man inte får ihop sin flyt tid riktigt, då måste man ta dom turer som finns och ofta blir det dubbla pass eller många dagar på rad. Så trist. Hoppas jag får mer tid på mitt schema efter mammaledigheten! Vill verkligen ha mer tid på schemat och slippa flyta så mycket.

Efter jobbet for jag förbi finaste Mamma, hon har varit i Övik hela helgen och hade köpt med sig lite presenter till mig och även till lilla pyret! Tusen tack Mamma ♥

Nu har jag precis duschat och ska alldeles strax skutta isäng. Imorgon har jag egentligen min enda lediga dag den här veckan för jag ska jobba hela helgen, men har tagit på mig mer flyt tid så jobbar hela dagen till fyra. Men får ett avbrott på förmiddagen när vi ska till barnmorskan så det känns bra! Jag har längtat efter morgondagen sedan jag var i vecka 10, jag trodde att vi skulle få lyssna på hjärtljuden på inskrivningen men icket, på Medicinkonsulten görs inget sånt förrän i vecka 25 när barnet är färdigutvecklat. Det är ju bra ändå.

Hoppas ni haft en härlig tisdag! :) Kram på er

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Elsa och lillebror i magen

Ja det finns inget värre än att må illa hela tiden :/ skönt att du kunde lägga dig ner en stund på jobbet iaf :)

2012-03-06 @ 22:38:17
URL: http://Http://allgren.blogg.se
Postat av: Sanna

Det är verkligen härligt att höra hjärtljuden, så det förstår jag att du ser fram emot :)

Hoppas allt ser bra ut med magen och bebisen :)

2012-03-07 @ 11:35:57
URL: http://sannaerikakarlsson.blogspot.com/
Postat av: Tove Lantz

Ser att du jobbar inom vården av något slag :)

Själv jobbar jag inom demensvården på ett äldreboende och exakt sådana kläder som du, fast i en annan färg ^^

2012-03-10 @ 09:59:19
URL: http://lillalivetimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0