Nionde Mars

Hej på er mina fina läsare! ♥

Idag känns ryggen liiite bättre, det märks att jag behöver vila. Jag har precis gjort mig klar för att åka på Medicinkonsulten och besöka läkaren. Jag har inte mer planer än så idag, kanske följer jag med min fina storebror upp till Sidberg en sväng eller så åker jag hem och vilar. Funderar på att svänga förbi och köpa hårfärg också innan jag åker hem igen, nu ska jag bli mörkhårig igen, är less på att vara röd. Haha!

Hoppas ni får en härlig fredag så hörs vi senare under dagen. Kram!

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Elsa och lillebror i magen

Ja tänk så underbart! :) mysmys

2012-03-09 @ 08:54:35
URL: http://Http://allgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0