Nittonde Mars

Idag är det exakt tre månader till beräknat datum, vad tiden går snabbt! Men veckorna får flyga förbi, för vi vill träffa våran lillbebis nuuu ♥

Jag sitter här med min kaffekopp och funderar på att gå ut på en promenad. Det är jättetråkigt väder ute, snöar och har sig. Men jag behöver frisk luft, så jag tänker gå ut ändå ;) Har haft fruktansvärt ont i ryggen nu på morgonen, men läkaren sa att jag inte skulle bli rädd när värken kom utan motionera allt jag orkar så jag följer hans råd. Idag blir det dock ingen promenad på en timme som det blev igår, tog mig inte upp ur soffan igårkväll när jag väl satt mig ned, så jag ska försöka hålla mig till en halvtimme så jag inte får så ont. Jag längtar så mycket tills jag får prova ett foglossningsbälte för att se om det blir någon skillnad. Jag hoppas verkligen att det ger ett bra stöd för som det är nu, kan jag knappt resa mig upp.

Nog med gnäll för idag ;) Jag hoppas ni får en superbra start på veckan och att ni mår bra! ♥


Min, bara min snygging ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0