Sjuttonde Mars

Idag har jag haft så fruktansvärt ont i min mage, jag försökte få smärtan att försvinna med ett varmt bad och med hjälp av värmedynan men värken vägrade ge sig av. Min fina skulle ta mig på akuten men jag envisades med att ta värktabletter och lägga mig i sängen en stund. Där somnade jag och efter en timme vaknade jag igen och värken var borta. Så skönt! Lilla pyret sparkade som bara den när jag vaknade upp och det gjorde mig så himla glad och lugn. Det var ingen fara, puh. Jag är ju så rädd för allt, men det är väl ganska normalt när det är ens första graviditet.

Så idag har vi inte gjort speciellt mycket mer än att vi myst och vilat. En riktigt härlig dag! Till middag lyxade vi till det med grillmix från Golden Bar, den otroligt goda maträtten som vi åt när vi förlovade oss. Det är så hiiiiimla gott! Efter middagen gick vi över till Joakim och Mia där vi myste med lilla Oliver en stund och nu har vi landat i soffan igen. Marcus är här och dom spelar NHL, vilken tur att jag har köpt dricka och karra ;)

Nu ska jag fortsätta äta mitt götta och läsa lite gravidbloggar. Hoppas ni har en bra kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Elsa och lillebror i magen

Jag förstår det. Man blir himla nojig när man är gravid. Man vill ju inte att det ska hända något!

2012-03-17 @ 22:38:11
URL: http://Http://allgren.blogg.se
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja men precis, spännande. Jag kommer nog kolla nästa barns kön om det blir fler. Vi fick veta dagen innan C föddes att det var en pojk eftersom vi såg det själva på ul hehe typiskt sådär. Hoppas du får en fortsatt trevlig helg.

2012-03-17 @ 22:50:43
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0