Tjugoåttonde Mars

Hej på er mina fina läsare! ♥

Imorse klev jag upp tidigt, typiskt att man alltid är så trött när man inte kan sova vidare och när man väl kan sova länge ligger man vaken och kan inte sova alls. Haha! Men jag tog mig upp iallafall, gjorde mig klar och åkte på Duvan för att vara på handledning med mina arbetskamrater. Det var så kul att träffa alla igen! Saknar verkligen jobbet och idag när jag umgicks med dom jag jobbar med blev saknaden efter jobbet ännu större. Men jag blev snabbt påmind om varför jag är hemma och är sjukskriven, fick så ont av att sitta stilla så länge så jag knappt kunde resa mig upp efteråt. Sedan när jag kom hem igen slocknade jag i sängen i cirka tre timmar, så det tog på att bara vara på ett möte. Men det var värt det för handledningen var väldigt lärorikt och jag ser framemot dom kommande träffarna som vi ska ha.

Så min dag har bestått av mycket vila och det känns nu, har väldigt mycket energi så jag och Mamma ska alldeles snart följas på badhuset för att simma. Jag fortsätter i samma spår och det känns riktigt bra, äntligen har jag hittat en träningsform som inte ger mig någon värk eller som gör mig helt utmattad.

Hoppas ni haft en underbar onsdag och att ni mår bra. Kram!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

jodå vi kämpar på eller rättare sagt så kämpar Emil på.. han är grymt starkt men inte alltid de räcker då kroppen säger ifrån :/ han fick intuberas och läggas i respirator igen då lungorna började slå igen så det var surt och riktigt jobbigt men nu ha han börja piggna på sig igen :)

Men första dagarna efter han kom till världen va riktigt jobbiga då man tog man minut för minut :/ men nu verkar de gå åt rätt håll trots några bakslag! :)

Hur gåre för er? full fart i magen? :D

2012-03-29 @ 00:18:07
URL: http://annacharlottesvensson.blogg.se/
Postat av: Alexsandra, med en liten i magen

Håller helt med dig, jag försöker städa ur skåp lite varje dag så jag inte får allt för ont, annars försöker jag träffa så mycket människor man kan.. så slipper min sambo bli tokig på att jag pratar ihjäll han när han kommer hem :P hehe, När man jobbar så pratar man med folk hela dagen och nu helt plösligt knappt med någon om man bara är hemma..



Vad duktig du är på att gå och simma. Måste försöka hitta en bikni/baddräkt jag kan ha så jag också kan göra de. :) nått tips på vart man kan hitta fina? kram

2012-03-29 @ 12:44:12
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0