Tjugofemte Mars

Hej på er mina fina läsare! ♥

Ännu en helg är förbi och den här helgen har varit så himla härlig. Även fast vi varit igång nästan hela tiden så har jag verkligen kunnat njuta. I fredagskväll stannade vi av hos min fina svärmor innan vi åkte vidare till Tjäl, supermysigt! Igår klev vi upp tidigt och åkte till Åsele på hundutställning, det blev en lång dag där men hur roligt som helst. Vi träffade massor med folk vi kände och många som vi känner från Lycksele ställde ut sina hundar, kul! :)

Vi har umgåtts med min fina's familj och släkt, varit ute i det härliga vädret och bara mått gott! Nu när vi kom hem igen bjöd Mamma på tacos, underbart slut på en underbar helg.

Nu funderar jag på att ta mig en cykeltur och sedan hoppa ned i ett varmt bad. Hoppas ni haft en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0