Tjugoförsta Mars

Ikväll har jag och min fina varit i Sidberg hos mina älskade farföräldrar ♥ Där blev det massa gofika, surr och skratt. Supermysigt! Busy blir alltid så glad när man kommer och hälsar på, hon satt bara och tittade på mig hur länge som helst och när jag väl började klia henne så gick hon aldrig därifrån. Min lilla älskling! Saknar henne så mycket, men hon trivs så bra i Sidberg och att ha en hund i en lägenhet är ingenting som jag vill. Hon har det bäst hos finaste farmor & farfar.  

Nu har vi precis kommit hem och jag har värk som bara den. Ska flirta lite med min fina så jag får lite massage och sedan skutta isäng, är supertrött. Imorgon ska jag försöka orka med en promenad och sedan åker vi nog till Tjäl där vi blir över helgen.
Ska bli så mysigt att komma iväg lite!

Hoppas ni haft en bra dag mina fina läsare. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Alexsandra, med en liten i magen

Nämen vilken sötnos, vad är det för ras?



SV: Oh ett härligt sommarbarn :), har ni tagit reda på vad det blir för något? Absolut, det tror jag med att all smärta i världen går över på två sec när man får se sitt lilla knyte. Ah, jag är heltidsjukskriven tills förlossningen pga foglossning och sammandragningar :( , som tur är blir det bättre när man inte jobbar så har inte alls lika ont längre om man tar det lugnt. Vad skönt att du är sjukskriven i två veckor. Vad jobbar du med? kram

2012-03-21 @ 21:51:39
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

Allt bra ikväll?

delta gärna i min tävling i bloggen om du vill.

KRAM

2012-03-21 @ 22:08:36
URL: http://www.yasminegill.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0