Tjugosjätte Mars

Idag har jag varit igång exakt hela dagen, så nu när jag landat i soffan känner jag att mina ögon håller på att falla igen. Känns att man inte är direkt pigg. Inatt somnade jag inte förrän halv två, låg och vred på mig hela tiden och hittade verkligen ingen skön sovställning. Men tillslut somnade jag och såg framemot en lång sovmorgon imorse, men icket! Klockan 07:15 var hantverkarna här och rev i vårat kök, det var den sovmorgonen det ;) Men så skönt att dom påbörjat renoveringen för vi längtar verkligen efter ett nytt kök. Nya kökssluckor, nya bänkskivor, kakel och en ny diskmaskin. Längtar tills det är klart!!

Så när dom kom hit imorse så tog jag bilen upp till världens finaste farföräldrar och där var även min kusin Sofia och hennes dotter Elsa, supertrevligt! Vi åt en god frukost tillsammans och så umgicks vi i några timmar, var jättemysigt. När dom skulle fara hem så for jag också hem, for till Mamma på hennes jobb och blev bjuden på våfflor. Gott!

När min fina slutade jobba klockan fyra så åkte vi direkt och kollade på en diskmaskin, så nu är den beställd och förhoppningsvis dröjer det inte så länge tills den dyker upp. Det känns som att jag sprungit flera mil idag, har ont precis överallt och är supertrött. Tror jag ska vila en timme så kanske jag orkar en kortare promenad ikväll.

Imorgon eftermiddag får jag hämta ut mitt paket från Ellos, äntligen kommer mina badkläder! Så imorgonkväll ska jag försöka få med mig någon på badhuset och simma några längder. Förhoppningsvis känns det bra för både rygg och mage så jag kan fortsätta med den träningsformen tills det är dags. Det är ju så härligt att simma.

Hoppas ni har haft en underbart start på den här veckan! Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Renata - gravid v 32

Du får ta lite före och efter bilder på köket så vi får se :)



Jag har också haft mycket problem med rygg och foglossning och kan verkligen rekommendera att simma och vattengympa! Känns så härligt :)

2012-03-26 @ 18:00:19
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0