Trettioförsta Mars

Jag mår betydligt bättre idag än vad jag gjorde igår och det känns som att allting runt om graviditeten börjar lösa sig! Efter mitt klagoinlägg så åkte jag med Mamma på badhuset och simmade några längder, det var så härligt! Dom spelade musik på hög volym och jag som trodde det skulle vara tråkigt att simma själv, njöt hur mycket som helst. Jag fick tid att tänka och bara vara, så det var skönt. Efter simningen så for jag hem och lagade middag medans min fina och min älskade Marcus hämtade våran nya diskmaskin som vi beställt! Det gick supersnabbt att få hem den, jag var som ett litet barn på julafton när dom skulle sätta in den. Så härligt med diskmaskin och så är den himla fin också ;)

Igår kväll hade jag och min fina en riktig myskväll. Vi hyrde filmen ''The Change Up'' som var så rolig och så åt vi massa gott. Jag säger det ofta men jag säger det igen, jag älskar min Peder så himla mycket! Han är ju så fin och jag blir bara så glad och lycklig av att vara i hans närhet. Min fina ♥

Nu på morgonen åkte min fina till hans hemställe för jaktmöte och för att köra ut saltstenar och jag fick världens ryck och städade vårat lilla rum. Det har sett ut som kaos där inne hur länge som helst så det var skönt att få det bortgjort! Även resten av lägenheten blev städad och så plockade jag ur diskmaskinen för första gången. Haha! ;)

Dagens planer är att åka på affären och handla, solen skiner ute så jag ska försöka ge mig på en kortare promenad också. Sedan ikväll är jag bjuden på plankstek hos Mamma, så gott! Det känns som att det här kommer bli en riktigt härlig lördag, känner mig väldigt glad inombords

Hoppas ni får en fin dag och att ni mår bra. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Vad härligt att du mår bättre! Det är ju inte allt för långt kvar till juni nu...

2012-03-31 @ 12:06:15
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Mysigt med film- och gottekväll :)

Vi såg också den filmen, och oj vad rolig den var. Många skratt blev det!

2012-04-01 @ 17:40:13
URL: http://sannaerikakarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0