Underbara fredag


Nu ska jag krypa ned i sängen bredvid min fina och sova, är väldigt trött så jag lär nog slockna snabbt! Imorgon ska vi försöka hinna gå en sväng på marknaden och sedan åker vi till Tjäl och blir där till på söndag. Ska bli så härligt att komma iväg lite ♥

Ikväll har vi varit hos finaste Mamma och ätit tacos, supergott! Tänka sig att Mamma vet precis när hon ska ringa och bjuda på middag, haha! ;) Hon är helt enkelt bäst.

Hoppas ni haft en underbar fredag, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är rolig du :) Det är ju inte svårt när du vet att jag befinner mig på Ica och du lägger fram det som du gör ;) men som jag sa i kväll när jag stod i köket, vilken härlig känsla det var att höra dig och Peder tokskratta från tv- rummet. Det var mys, jag var inte ensam utan hade rörelse omkring mig <3

2012-03-02 @ 22:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0