Underbara, soliga lördag ♥

Hej på er mina fina läsare! ♥

Imorse vaknade vi till sol och plusgrader, så vi tog oss en promenad och det var helt underbart att vara ute i det härliga vädret. Det blev en promenad på hela 45 minuter, i lugn takt och jag var helt slut på när vi kom hem igen. Min rygg gjorde så ont, har fått knapra värktabletter och smörjt med linement hela dagen. Nästa promenad får bli en halvtimme, jag kan knappt röra mig efter en längre promenad. Haha! Men det var iallafall himla mysigt att promenera i solskenet med min fina Peder.

Efter promenaden gjorde vi oss klara och for på stan en sväng, åt en god lunch med Mamma på Indo Café och sedan blev vi bjudna på kaffe hos Joakim och Mia. Sedan for vi hem till oss och Mamma färgade mitt hår, så nu är jag mörk igen. Äntligen! ;) Trivs så mycket bättre i mörkt, även om min röda färg var jättefin så kändes det inte riktigt som jag.

Ikväll har vi varit hos Mamma och ätit en god middag och nu har vi landat i soffan framför Melodifestivalen. Jag har haft en superbra lördag och jag hoppas att ni också haft det. Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Elsa och lillebror i magen

Jag gillade också dom. Jag tycker loreen är lite tråkig på scen och ser ut som Ronja rövardotter ;)

2012-03-10 @ 21:47:46
URL: http://Http://allgren.blogg.se
Postat av: Tove Lantz

sv: Jag jobbar inom äldrevården, på ett gruppboende för dementa människor.

Även något inom barnomsorgen, då jag hoppar runt som timvikarie.



Har du sökt graviditetspenning för att gå hemma tidigare än beräknat? Jag har sökt och hoppas på godkänt inom den närmaste månaden, bara att hålla tummarna :)

2012-03-11 @ 10:10:35
URL: http://lillalivetimagen.blogg.se/
Postat av: Frida - mamma till Elsa och lillebror i magen

Vad avis jag blir att du kan promenera även om du får ont. Jag får ont bara att gå från 20 steg mellan huset och bilen. Så ont att jag inte kan sova på nätterna :/

2012-03-11 @ 17:46:14
URL: http://Http://allgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0