Min livskamrat ♥

Min Peder får mig alltid får mig att skratta. Han har sån humor och är så rolig. Ibland skrattar jag så mycket åt hans ordval och skämt så jag faller ihop och kippar efter andan. Vi har så himla roligt ihop och ibland brukar jag fundera över hur jag kunde finna en sån människa som är så lik mig själv. Vi är ett. Redan innan det blev vi sa några av hans kompisar att jag var en kopia av honom, fast en tjej då. Haha! Och nu när jag tänker på det så är det verkligen så. Själsfränder.

Han är så omtänksam och snäll. Han ser direkt på mig om det är något, tröstar alltid, ger mig en varm och lång kram när jag behöver det och vet precis vad han ska göra för att få mig att må bättre när allt känns åt skogen. Han är verkligen världens godaste människa som vill att alla ska må bra.

Jag sa till honom häromdagen att jag fick min prins, tillslut. Jag var smygkär i Peder när jag gick högstadiet, vi flirtade ofta men mer än så blev det inte förrän vi började umgås på riktigt. Det var något spännande med honom som jag inte riktigt kunde släppa och nu förstår jag absolut varför jag var så intresserad. Min goskit ;) 

Vi har kommit så långt och gått igenom så mycket. Vårat förhållande är så starkt och ingenting har någonsin varit i närheten av att kunna förstöra det vi två skapat. Så länge vi håller ihop, faller resten på plats!

Peder, du gör mig hel. Du är verkligen mitt allt och jag älskar dig och det vi skapat så mycket ♥

Kommentarer
Postat av: R - Svartvit poesi och teckenspråk

hur träffades ni?

2012-03-26 @ 09:22:25
URL: http://ovitaskor.blogg.se/
Postat av: Alexsandra, med en liten i magen

Mysigt med kärlek :) kul att ni hittat varandra. Hur länge har ni varit tillsammans och hur länge har ni varit förlovade?



SV: Förstår de. Jo min helg har varit jätte härlig. Härligt väder och fått mycket gjort här hemma. Hur har din helg varit då? :)

2012-03-26 @ 14:29:43
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/
Postat av: Linda

Kärleken är underbar! :)

Såg att du är gravid, grattis till er!

Kram

2012-03-26 @ 20:22:22
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0