Härliga tisdag

Ikväll har jag varit med Malin på badhuset och simmat en hel timme, det var så himla härligt! Jag hade inte alls ont under själva simningen men nu efteråt känns det ganska mycket i både rygg och höfter, men det känns så mycket bättre än att promenera så det var absolut inte sista gången jag var där. Ska försöka fara och simma minst en halvtimme varenda dag, superbra träning och det är ju så skönt.

Nu har jag precis ätit lite kvällsfika och kollar på ett program som heter ''Född 2010.'' Så himla intressant att se andra få barn när man själv ska få och jag blir ju alldeles tårögd av att se alla fina bebisar!

Imorgon ska jag kliva upp tidigt och fara på en föreläsning med jobbet, ska bli så kul att träffa alla igen för jag saknar verkligen mina arbetskamrater. Sedan har jag inte få mycket mer planer imorgon förutom att jag och Malin ska simma imorgon kväll igen.

Hoppas ni haft en underbar tisdag! Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt :) jag är jätteglad att du hittat en form som kan passa dig och lilla grodan för jag vet hur mycket du vill men inte kan. Love you <3

2012-03-27 @ 22:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0