Välkommen fredag ♥

Imorse for jag till sjukgymnasten för andra gången och nu har dom beställt efter ett foglossningsbälte som jag ska få pröva ut. Känns så härligt att jag äntligen får hjälp med min värk! Har även hunnit vara till läkaren och jag blev sjukskriven två veckor till. Kan jag gå tillbaka och jobba om två veckor så ska jag gå ned i tid och läkaren tycker att jag ska få andra arbetsuppgifter så jag slipper lyfta tungt och så. Men det är ganska svårt när man jobbar inom vården, framförallt på ett äldreboende. Så vi får se hur det blir med det där, nu ska jag bara fokusera på att vila ryggen och motionera det jag orkar. Har börjat få så ont av promenader så till veckan ska jag börja simma, det är bra träning för hela kroppen och så är det ju fruktansvärt härligt också! 

Efter besöket hos sjukgymnasten så for jag med min älskade storebror på Lilla Bageriet och åt dagens lunch. En kyckling och curry toast, så himla god! Massa sallad och grönsaker var det till. Kommer absolut äta den fler gånger där. Sedan köpte vi med oss fikabröd och for till Mia och lilla Oliver. Så jag fick pussa massor på lillbebisen, åh vad han är fin och vad jag längtar till jag får hålla min egen lilla plutt. Det får gärna bli Juni nu :)

Ikväll ska vi ha fredagsmys med Marcus och Malin. Först ska vi äta tacos, sedan blir det chips och dipp framför Modo matchen! Nu håller vi alla tummar och tår att Modo vinner över Skellefteå.

Hoppas ni haft en härlig fredag! Kram på er ♥

 

Kommentarer
Postat av: R - Svartvit poesi, norrland och teckenspråk

åå de där mackorna är så goda! Du ska testa baugetterna på badparken om sommaren också, de är ännu bättre!

2012-03-16 @ 20:07:33
URL: http://ovitaskor.blogg.se/
Postat av: Amanda ♥ mamma till Viggo

sv: tack!



såg att du heter Maria Christina(!!) JAG MED :D Haha

2012-03-16 @ 20:16:58
URL: http://httpp://amzie.blogg.se
Postat av: Frida - mamma till Elsa och lillebror i magen

Jadu, hade tappen varit påverkad så hade han nog fått kommit ut. Jag vill inte ha nå mer bricanyl även om det var underbart på ett sätt att slippa värkarna för stunden. Han kan ju vänta typ 2 veckor till tycker mamsen ;)

2012-03-17 @ 20:18:52
URL: http://Http://allgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0