Älskade vårväder

Har suttit ute på Mamma's uteplats nästan hela dagen, solen har varit framme och jag har fått mer färg på kroppen. Så härligt! Nu kan jag verkligen välkomna mina fräknar, dom har varit borta ett tag men bara en liten stund i solen gjorde så att dom kom fram igen. Jag älskar verkligen fräknar, tycker det är så fint! :)

Nu ska jag hoppa ned i ett varmt bad för min ryggvärk vill inte ge sig. Sedan ska jag bara vänta på att Mamma och Marcus ska sluta jobba så vi kan äta middag tillsammans. Supermysigt såhär mitt i veckan.

Hoppas ni haft en lika varm och härlig dag som jag



Kommentarer
Postat av: Sandra- med pojke i magen

Mysigt :D Jag har också fräknar. Jag HATADE dom när ja var liten, nu gillar ja dom :D



SV

Skrämmande när de går så fort... Min farafar fick en stroke 95, men levde som vanligt efter den trots att han var förlamad på vänster sida...

Tänk att de drabbar en del så mycket hårdare...

Min mamma fick blodtrycksmedicin idag pga högt blodtryck :S

2012-05-08 @ 16:16:20
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Alexsandra, 3 dagar till BF

Visst har det varit härligt väder idag? :) helt underbart.

vart bor ni någonstans, tänkte på hur många grader ni hade idag ? här i sthlm (gubbängen/enskede) hade vi på min balkong typ 17 grader :P bor högst upp med sol hela dagen ochvindstila typ så de var jätte varmt och skönt så har bränt mig lite.



SV: nej de är ju inte det.. men tyvärr känns de lite som en evgihet änsdå eftersom man aldrig vet när han vill titta ut.

2012-05-08 @ 17:58:18
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/
Postat av: Elin - mamma till Jasper och pyret i magen

Åhh va härligt att bada! Ångrar nästan lite att vi inte satte in badkar när vi renoverade badrummet ;) jag får fara å bada hos min kära mor å far ;)



Tack för fina komplimangen om magen :)



Kraaaam

2012-05-08 @ 20:04:40
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0