'BB-väska-lista'

Till Bebis

Bodys (vanlig och omlott)
Byxor/leggings
Strumpor
Mössa
Babyfilt
Pyjamas
 Nappar

Till mig

Inneskor
Tandborste + tandkräm
Schampoo, balsam, hårborste
Hudlotion, deo, lypsyl
Bomullstrosor
Sköna kläder (Leggings, linne, tunika, sockar)
Hårsnoddar
Några bindor
Vattenflaska
Dryck jag tycker om
Godis

Till Peder

Inneskor
Sköna kläder
Kalsonger + strumpor
Tandborste, tandkräm, deo
Badbyxor
Mat
Godis
Dryck

Övrigt

Id handling
Förlossningsplan
Kamera + laddare
Mobiltelefon + laddare
Börsen / lösa pengar

Här är listan på saker som vi kommer packa ned och ta med oss på BB. Ser ni något som fattas eller som inte ser klokt ut, så säg gärna till!
Alla tips mottages varmt

 

Kommentarer
Postat av: J

Ett tips, som jag själv glömde var egen handduk + mysig morgonrock.

Visst, dom har handdukar där men kan ju tyckas bekvämligare att ha en egen med. Morgonrock att strosa omkring i! Må vara väldigt mysigt :)

2012-05-07 @ 14:33:54
Postat av: Linda Olsson

Jag tycker allt att det ser jättebra ut det där! :D



kram

2012-05-07 @ 15:07:20
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: mormor

Oj! vad klänningar jag ska köpa ;) <3

2012-05-07 @ 19:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0