Jag har haft en supermysig kväll med min fina vän Linnéa! Vi har surrat massor och jag blev bjuden på gott kaffe, det här måste vi göra om väldigt snart ♥

Jag måste säga att jag blivit bättre och bättre på att höra av mig till alla mina vänner, ett tag var jag sämst och kom aldrig ihåg ens att skicka ett sms, men nu när jag är hemma och är sjukskriven så hör jag nästan av mig lite för mycket ibland ;) Men jag har så fina vänner, nya som gamla. Jag älskar verkligen att umgås med människor, det gör mig så lycklig inombords. Och nu när jag är gravid och vi ska bilda familj, så träffar man nya vänner och börjar umgås med människor man kanske bara vetat vem det varit och inte lärt känna. Det är underbart! Jag älskar nya vänner och vill mer än gärna lära känna nytt folk.

Nästa vecka kommer min fina åka bort och jobba, jag må vara en kärleksfjant, jag gruvar mig redan! Man är ju så van att somna med varandra varje kväll, vakna tillsammans varje morgon och träffas klockan fyra igen när arbetspasset är över. Men nu kommer det inte vara så i tre veckor och det känns faktiskt lite jobbigt. Just därför tycker jag att så många som möjligt ska komma och hälsa på mig, jag lovar att bjuda på kaffe och supergoda kanelbullar! ;) haha! Nä, jag överdriver nog lite, men jag tycker inte alls om att vara ensam. Det värsta jag vet.

Jag är så glad att jag har er mina underbara vänner - ni är så fina och jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0