Fjortonde Maj

Hej på er mina fina läsare  

Hur har eran helg varit? Min har varit så lugn och mysig, helt underbar. Vi har sett film, ätit god mat, promenerat och umgåtts med min fina familj. Min Peder åkte till fjällen igen tidigt imorse, så nu är det tomt och ensamt här hemma igen. Kunde inte somna om när han gick ut genom dörren imorse, så jobbigt var det att se honom fara. Vill ha honom nära mig hela tiden, eller iallafall få laga middag åt honom och veta att vi ses när han slutar jobba klockan fyra. Men icket, fyra långa dagar och tre långa nätter utan min finaste igen. Känns inte ett dugg roligt, men förhoppningsvis så är det här sista veckan dom behöver fara dit och jobba. Hoppas!

Jag ska försöka sysselsätta mig så mycket som det går denna vecka, så tiden går lite snabbare. Nu har jag precis ätit lunch och ska strax bege mig ut på en promenad i regnet. Ska gå förbi storebror och hämta upp lilla Oliver så får han följa med mig ut. Mia har feber så jag tänkte ge dom lite avlastning och jag tar mer än gärna hand om världens finaste bror's barn :) Senare idag ska jag försöka ta tag i städningen här hemma, så jag hoppas innerligt att jag inte får alltför ont efter jag varit ute och gått så jag orkar städa. I helgen har vi inte orkat bry oss alls om detta bombnedslag, så det är vad jag får roa mig med resten av dagen. Tur jag tycker om att städa! ;)

Nu ska jag klä på mig och bege mig ut. Hoppas ni får en underbar start på denna vecka! Kram

Kommentarer
Postat av: Frida - BF 8 juni ♥

Gillar också att städa och boa just nu! :-)

2012-05-14 @ 19:49:35
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Valeria- Mamma till Williot och gravid med skruttis!

Men vilken härlig liten blogg jag just kikat in på.

Vet ni vad ni väntar för smått?=)

2012-05-14 @ 21:52:04
URL: http://mammavaleria.blogg.se/
Postat av: Sandra- med pojke i magen

Hoppas du och brorsonen fick en trevlig dag :D

2012-05-14 @ 21:56:55
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0