Första Maj

Valborgsmässoafton igår, både dagen och kvällen blev supermysig trots att vi inte hade några speciella planer. På dagen så tog jag mig en promenad i det härliga vädret och sedan blev jag kvar på Mamma's uteplats med mina älskade bröder och solade hela dagen lång. Solen sken och var så varm, superskönt! Efter några koppar kaffe, massa surr och efter att jag fått väldans mycket färg i ansiktet så begav jag mig hemåt till min älskling, duschade och gjorde mig klar för kvällen. Kring halv sex skuttade vi över till Mamma igen, där bjöds det på trerätters och det var jättegott. Tack fina Mamma för den goda maten!

Lite senare på kvällen så tog vi bilen till Dallund där Marcus var, kollade en stund på majbrasan som var där och sedan åkte vi vidare in mot stan för att kolla på majbrasorna här. Det var inte alls mycket folk ute, men det var himla mysigt att åka bil med min fina. Vi körde en sväng till Tuvträsk och där var det absolut INGEN kring majbrasan som stod i väldiga lågor, haha! Kring elva blev vi båda väldiga trötta, så vi körde förbi Statoil och köpte oss lite chips och sedan blev det mys framför tvn. Så mysig kväll.

Jag hade hoppats på sol idag, men istället är det blåsigt och trist väder. Ska försöka bege mig ut på en promenad alldeles strax, har jag tur kan jag flirta lite med min fina så han följer med mig som sällskap. Är så himla tråkigt att motionera själv, speciellt när man inte kan gå så snabbt och måste stanna av ibland. Men han är så snäll min fina, så det ska nog inte bli några problem att få med honom ;)

Hoppas ni också hade en fantastisk Valborg igår! Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh, men tack själv. :) Har lagt till dig på bloglovin så jag följer att dig med. :)

Ni ser ut att haft en super mysig valborg, härligt! :)

2012-05-01 @ 12:05:22
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Det låter som ni fick en jättemysig valborg, var ju verkligen härligt väder! :D Vi grillade med några vänner och satt ute på altanen till 11 på kvällen, så härligt!

sv: Haha ja jag tror vi klarar det också, tror man kommer långt på sunt förnuft och att känna av olika situationer. Annars finns det ju böcker och andra man kan rådfråga :)

2012-05-01 @ 12:18:52
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Elin - mamma till Jasper och pyret i magen

Ja ;) åh.. Nu är de snart nedräkning.. Ojoj, de ska bli så mysigt med en bebis igen. Fast jag kommer nog ha mkt speciell tid med Jasper också då bebisen sover och "inte behöver mig" ;)



Tack ! <3



Tänka sig att nästa månad blir du mamma! :)

2012-05-01 @ 12:31:16
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0