Myspojkarna ♥

Kommentarer
Postat av: R - Svartvit poesi och teckenspråk

verkade lite drygt, som om du blev upprörd över något av det jag skrev. Delade med mig lite och nämnde i förbifarten att det är därför jag älskar min sambo, för att han alltid säger sanningen. Menade inget med ditt förhållande, ni verkar jättefina. Jag är en sådan person som hellre vill höra sanningen och det gör ont hellre än att folk inte säger någonting och man lever i falsk säkerhet, därför i förbigående är varför jag älskar min karl till stor del. Jag kungjorde bara att jag inte håller med om det talesättet. :)

2012-05-15 @ 09:06:39
URL: http://ovitaskor.blogg.se/
Postat av: ♥ Sojka Framtid ♥

Vilken söt! :)



Ja hon har det. Mer än jag trodde! :)



KRAM

2012-05-15 @ 11:25:24
Postat av: Elin - mamma till Jasper och pyret i magen

Ja de var verkligen från hjärtat, jag är en person som känslomässigt tar åt mig och speciellt händelser som denna, min familj och släkt är de som betyder mest för mig! Förstår inte hur vissa kan dra sig från att träffa familjen å släkten? Man har ju liksom banden, bara barndomen varit bra förstås :)



Jag far typ hellre med mamma och pappa eller någon av dom till stan tex än att dra med en kompis ;) haha!

Sen har jag ju 2 underbara syskon som står mig väldigt nära vi är födda -88 -90 -92 ;) jag är mellanbarn..



De ska bli så kul att få ge Jasper ett syskon bara allt går bra :) då hat han någon att leka/kivas/gråta/skratta med livet ut <3

2012-05-15 @ 12:51:22
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: Sandra- med pojke i magen

men guud vilken liten goding :D



SV

Ja då dagarna rullar på i renoveringen :D Vi kämpar febrilt med lillemans rum :D

2012-05-15 @ 13:05:40
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

Så söt bild på llilla prinsen..Svart o vita bilder blir alltid så fina..kram

2012-05-16 @ 13:22:46
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0