Sextonde Maj

Hej fina ni
Jag har haft en helt underbar dag. Klev upp tidigt imorse och tog mig en promenad på fyrtio minuter, hur härligt som helst att starta dagen med lite motion. När jag kom hem igen städade jag upp här hemma, for på affären och handlade sedan kom fina Therese hit och hälsade på. Vi fikade och surrade i massor, hur trevligt som helst! :) När hon for gick jag över till Mamma's uteplats och solade, det har varit nästan tjugo grader varmt idag och solen har varit framme hela dagen så lite färg på kroppen har jag fått. Medans jag satt där kom Frida förbi så jag fick lite sällskap en stund, hur mysigt som helst.

Nu har jag fått i mig lite middag och funderar på att lägga mig och vila en stund. Senare ikväll ska jag fara med Linnéa och Malin på Marcus fotbollsmatch, ska bli trevligt och jag blir så stolt över min älskade storebror varenda gång jag ser honom spela. Han är så duktig! När jag kommer hem från fotbollen ikväll så har förhoppningsvis min fina kommit hem från några dagars jobb i fjällen, som jag har längtat! Vet en som kommer somna gott inatt, i världens tryggaste famn

Hoppas ni haft det lika soligt och härligt som jag har haft det idag. Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0