Sjätte Maj

Idag är det en riktig deppsöndag! Min fina ska åka bort och jobba imorgon, måndag till torsdag eller fredag och så kommer det pågå i cirka tre veckor. Jag vet att det inte handlar om många dagar men det känns jättejobbigt, har haft en klump i magen hela helgen och gruvat mig. Har inte släppt min fina en sekund utan bara kramats hela tiden ;) Vi har inte varit ifrån varandra mer än en natt under hela graviditeten och det gör mig ju såklart inte mindre orolig när han är många mil bort. Jag är så tacksam över att Peder har det jobb han har och att han jobbar i Lycksele, skulle absolut inte vilja vara ifrån honom såhär många dagar varje vecka. Fy! Men det ska nog gå bra, får hoppas att veckan går snabbt så vi slipper sakna ihjäl oss efter varandra

Men helgen har varit helt underbar. Vi åkte till Tjäl sent i fredagskväll och åkte hem igen sent igårkväll. Det blev en liten snabbvisit, en mysig en. Igår kom vi på att vi skulle åka till Björna med svärfar och min fina's bröder, vi hälsade på en släkting till dom och sedan avslutade vi våran lilla roadtrip med en supergod middag på en resturang i Bredbyn! Idag har vi bara tagit det lugnt, hälsat på storebror med familj och ätit tacos till middag. Härligt avslut på en härlig helg!

Ikväll blir det en myskväll framför tvn, hoppas ni haft en underbar helg! Kram

Kommentarer
Postat av: Frida - BF 8 juni ♥

Mysigt!



Min F jobbar sent skift denna veckan så vi kommer knappt ses, känns lite jobbigt. Men sover ihop i alla fall.

2012-05-06 @ 20:02:51
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Sanna

Du ska se - veckan kommer gå fort, sen är han hemma igen!

Låter som ni haft en bra och mysig helg tillsammans :)

2012-05-07 @ 10:38:59
URL: http://sannaerikakarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0