Spännande, minst sagt

Jag får be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, har nämligen väldigt ont och hoppas att det inte är alltför länge kvar till bebis väljer att komma ut. Igår när barnmorskan klämde och kände på min mage så sa hon att bebis är fixerad, ej ruckbar och ligger med huvudet vääääldigt långt ned. Jag vill inte hoppas på för mycket, men såklart man hoppas att vårat lilla pyre vill komma ut tidigare än beräknat. Har aldrig varit såhär taggad på att möta smärtan tidigare och aldrig längtat så mycket efter en människa, någonsin.

Det ska bli så spännande och se vad det blir av allt det här. Kanske föder jag inom två veckor, eller så går vi över tiden som många andra förstföderskor. Vi får helt enkelt vänta och se vad pyret bestämmer sig för!

Vill även skriva att min fina Peder är världens bästa stöd. Utan honom hade jag gått under för längesen. Tack finaste du för att du är så fantastisk ♥

Kommentarer
Postat av: Bella - med mini i magen

Hoppas eran lilla bebis kommer snart :) jag kommer ihåg när du skrev att det var hundra dagar kvar till Bf och att ni firade med en bakelse, det kändes typ som igår dagarna går verkligen så himla fort. Själv går jag in i v 19 i morgon och är snart halvvägs, herregud ;)

2012-05-25 @ 12:28:54
URL: http://gabriellaonnelind.blogg.se/
Postat av: Emma

Längtar tills jag också känner så inför förlossningen. Nu är jag bara nervös över va jäääävla ont det kommer göra. Hehehehe.

2012-05-25 @ 12:41:38
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: mamma

Nu kniper du till på måndag ;-)<3

2012-05-25 @ 20:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0