Tjugoandra Maj

Hej på er mina fina läsare
Jag har inte orkat skriva något idag, känner mig väldigt less och har väldigt ont just nu så detta får bli ett kort inlägg. Tidigare idag var jag barnvakt åt lilla Oliver en stund, vi gick till stan och mötte upp Mamma. Köpte mig ett par leggings på Lindex och sedan gick vi hem igen. Måste erkänna att det var en lite väl lång promenad för min del, hade så ont efter middagen att jag knappt kunde gå. Men är huvudet dumt får kroppen lida, som man brukar säga ;) Var iallafall supermysigt att få lite tid med min fina bror's son, han är ju så söt när han ligger där i vagnen och ler. Man vill ba ät opp han!;) 

Idag går vi in i vecka 37 (36+0) och jag känner ett litet extra lyckorus bara för det. Om förlossningen skulle starta nu så får jag föda i Lycksele, har varit lite orolig den senaste tiden över att det skulle sätta igång och jag skulle måsta åka till Umeå. Men nu känner jag mig lugn och trygg igen. Härligt! Imorgon kommer det ett inlägg om ny vecka och såklart en ny magbild.

Hoppas ni haft en underbar dag! Kram


Oliver håller min fina's hand. Smälter när jag ser den här bilden

Kommentarer
Postat av: Elin- Mamma till Jasper och Pyret i magen

Nu börjar de verkligen närma sig på riktigt ! :D



Ja, man tar nog i för kung och fosterland och sen får man lida av de. Men de kan de vara värt ibland ;)

2012-05-23 @ 08:05:07
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0