Tjugoåttonde Maj

Hej fina läsare! Har ni haft en bra helg?

Jag har haft en jättemysig helg på alla sätt och vis, förutom att min värk har varit värre än någonsin under graviditeten och jag kan faktiskt inte vara annat än less just nu. Less på denna baouta kropp som gör att jag inte orkar någonting. Jag får ont av att bara ta några steg, det tar på. Mycket förvärkar så fort jag försöker göra något, så här blir det inte alls mycket gjort. Det är en himla tur att vi förberett allt för bebis ankomst och det är en himla tur att jag har Peder vid min sida som stöttar och hjälper till allt han bara kan. Utan honom skulle allt vara kaos här hemma. Jag älskar dig min fina!

I lördags blev vi bjudna på supergod middag hemma hos Marcus och Malin, där spenderade vi även våran kväll och såg Loreen ta hem hela Eurovision. Så underbart! Och igår på mors dag åkte vi till svärmor i Åsele och firade henne. Åt grillat med min fina's familj och det var så mysigt. Pratade graviditet och förlossning i massor och det känns så tryggt att ha ett sånt stöd runtomkring en. Ni är så underbara!!

Idag har jag inget inplanerat och det känns som det tryggaste just nu. Ska försöka ta mig ut på en kort promenad så jag får lite frisk luft, det blåser riktigt mycket ute och är inte alls lika härligt väder som det varit hela helgen så det känns lite trist. Men förhoppningsvis är det inte länge kvar tills man får se solen skina igen.


Världens finaste med min goa bror's son i famnen. Så fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0