Tjugoförsta Maj

Hej på er

Jag klev upp redan klockan sju imorse när min fina åkte iväg på jobbet, jag kunde bara inte somna om så jag klev upp och åt frukost. Fil, flingor och en macka med leverpastej. Så gott! Efter frukosten så började jag fixa och dona på här hemma, trodde jag skulle vara less efter gårdagens städning men icket ;) Flyttade in bilbarnstolen, babysittern, sittdelen till barnvagnen, tripp trapp stolen och resesängen till vårt stora förråd. Sen vi köpte dom sakerna har de stått i vårat lilla rum, så där har det sett ut som kaos en längre tid. Känns skönt att få bort lite därifrån.

Nu har jag precis varit ute på en promenad i det härliga vädret, solen har lyst hela morgonen och det blir bara varmare ute. Så härligt! Jag ska ta mig en dusch och sedan sätta mig på Mamma's uteplats och njuta av vädret. Hoppas det här vädret håller i sig hela dagen. När jag tittar ut genom fönstret och ser solen skina så blir jag så glad och får världens sommarkänslor. Vill bara ha riktig sommar nu, få styra runt vårat lilla hjärta i barnvagnen och hitta på en massa roliga saker med familj och vänner. Den här sommaren kommer bli väldigt speciell, den bästa sommaren någonsin!

Nu ska jag bege mig, hoppas ni får en underbar start på veckan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0